Gyakran feltett kérdések
Gyakran feltett kérdések a csatlakozással kapcsolatban
1.) Mi a feltétele annak, hogy csatlakozhassak az értékesítési, ajánlói rendszerhez?
Online regisztrálnom kell a honlapon, a Regisztráció menüpontban. A regisztrációval egyidejűleg meg is rendelem az első 10-es munkatársi csomagomat, valamint megismerem és elfogadom a Moksa értékesítési rendszer által előírt feltételeket, szabályokat. Az online regisztrációt követően írásban, a letölthető regisztrációs lapon is hivatalossá kell tennem regisztrációmat, melyet aláírásommal ellátok, majd postai úton megküldök a megadott postacímre.
2.) Mi a feltétele annak, hogy az értékesítési, ajánlói rendszernek aktív tagja legyek és az is maradjak?
Be kell tartanom a működési és egyéb szabályzatokba foglaltakat, valamint az értékesítési rendszer által megadott feltételeket.
Gyakran feltett kérdések (JUTALÉK KIFIZETÉS, SZÁMLÁZÁS)
Milyen számlát kell kiállítanom, hogy a jutalékomat megkaphassam?
Minden esetben átutalásos számlát kell, hogy kiállítsak, a számla kiállítás szabályainak megfelelően. A jutalék kifizetése csak számla ellenében átutalással történik.
Milyen számlázási címre kell kiállítanom a számlát, illetve azt hova kell postáznom?
Számlázási cím: Móksha Gyógyír Zrt. 2161 Csomád, Szent István u. 5. | Adószám: 24702696-2-13
Postacím: Móksha Gyógyír Zrt. 9401 Sopron, Pf.: 91.
Mi szükséges még a jutalék számlázásakor ahhoz, hogy jogosult legyek az összeg felvételére?
Minden esetben fontos, hogy kitöltött vállalkozói regisztrációs lapom legyen. Ennek a vállalkozói regisztrációs lapnak kell, hogy tartalmazza a számla kiállító adatait és a regisztrált személy adatait. Akár változhat is a cég /vállalkozás, mely a jutalékomat leszámlázza, ebben az esetben egy új, a másik cég/vállalkozás adataival ellátott regisztrációs lapot is be kell, hogy küldjek.
Milyen tevékenységeket fogadnak el a szolgáltatás megnevezésekor?
Jutalék, üzleti jutalék, ügynöki jutalék, ügynöki tevékenység, stb. ami jutalék felvétele esetén szerepelhet, szerepelni kell a számlán a szolgáltatás megnevezésénél.
Mit tegyek, ha nincs a számlát kiállító vállalkozásnak olyan tevékenységi köre, mely alapján a vállalkozás leszámlázhatja a jutalékot?
Ebben az esetben ajánlott új tevékenységi kör felvétele, ilyen például a 4799 Egyéb nem bolti kiskereskedelem. Valamint könyvelőmtől is tanácsot kérhetek, aki ismeri vállalkozásomat.
Milyen fizetési határidőt kell, hogy megadjak a számla kiállításakor?
A számla kiállítása esetén működési szabályzatban foglaltak szerint 15 napos átutalás a meghatározott, azonban jellemzően a számlák beérkezését követően, rendben lévő számlák esetén az utalás pár napon belül megtörténik.
Milyen adatokat kell, hogy tartalmazzon a számla egyéni vállalkozó, illetve vállalkozás esetén?
A számla minden esetben tartalmazza a vállalkozás nevét, címét, adószámát, bankszámlaszámát, cég esetén esetlegesen cégjegyzékszámát, egyéni vállalkozó esetén fontos, hogy az adatok mellett a vállalkozói nyilvántartási szám is kerüljön feltüntetésre. Amennyiben a számla kiállításakor bélyegzővel kerülnek a számlára az adatok, vagy gépi számla esetén valamely adat nem kerül kinyomtatásra, utólagosan kézzel ki kell egészíteni a hiányzó adatokat. Fontos, hogy az adatok minden esetben jól olvashatók legyenek, figyelembe véve a kézi írást, vagy a bélyegző lenyomatot is. A számlának ezen kívül tartalmaznia kell minden további paramétert, az összegre, az ÁFA tartalomra, stb. vonatkozóan, a számla kiállítás szabályainak megfelelően.
Kihez fordulhatok, ha bármilyen pénzügyi kérdésem, kérésem, problémám van?
A pénzügyes kolléga elérhetőségei bármelyikén segítséget nyújt, megválaszolja a kérdéseket, segít a problémák megoldásában.
ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER, JUTALÉK
Mi a feltétele annak, hogy csatlakozhassak az értékesítési, ajánlói rendszerhez?
Online regisztrálnom kell a honlapon, a Regisztráció menüpontban. A regisztrációval egyidejűleg meg is rendelem az első 10-es ajánlói csomagomat, valamint megismerem és elfogadom a Moksa értékesítési rendszer által előírt feltételeket, szabályokat. Az online regisztrációt követően írásban, a letölthető regisztrációs lapon is hivatalossá kell tennem regisztrációmat, melyet aláírásommal ellátok, majd postai úton megküldök a megadott postacímre.
Mi a feltétele annak, hogy az értékesítési, ajánlói rendszernek aktív tagja legyek és az is maradjak?
Be kell tartanom a működési és egyéb szabályzatokba foglaltakat, valamint az értékesítési rendszer által megadott feltételeket.
Jár e jutalék a saját vásárlásom után?
Az Ajánló saját oldaláról rendelt vendég- vagy saját vásárlás után nem jár jutalék.
Mikor, milyen vásárlás/vásárlások esetén jár nekem jutalék?
Minden megvásárolt egység (1 üveg = 1 egység) után, amelyet a saját struktúrában elhelyezkedő munkatársak oldaláról, számáról rendeltek meg, legyen ez saját- vagy vendégvásárlás, jutalék jár.
A vásárlások után járó jutalék, függ a „mélységi szinttől” valamint a vásárolt mennyiségtől.
Mi szükséges ahhoz, hogy a jutalékra az Ajánló jogosult legyen?
Érvényes ajánlói regisztráció, legalább egyszer megvásárolt regisztrációs csomag. Ezen felül havi egy új direkt regisztrált személy.
Mikortól vásárolható le, vagy vehető fel a jutalék?
A jutalékok minden hónap utolsó napján, a zárást követően kerülnek jóváírásra, azt követő hónap 1-jétől lehet levásárlásra fordítani, vagy átutalásos számla ellenében felvenni, az előírásoknak, szabályoknak megfelelően.
Minden olyan vásárlás után, mely a csoportomban, az alattam lévő hálózatban történik, jutalékra lehetek jogosult – szintenként különböző %-ban, a jutaléktáblázatban leírtaknak megfelelően – amennyiben adott hónapban én is aktív voltam.